Fethiye'de tenis şöleni: Turnuvalar devam ediyor
Fethiye Belediyesi Tenis Antrenörü Okan Aydoğan, Fethiye'de peş peşe düzenlenecek turnuvaların müjdesini verdi. Aydoğan, 18 yaş üstü turnuvanın devam ettiğini, ardından 'Sevgililer Günü Turnuvası' ve 'Dünya Kadınlar Günü Turnuvası'nın düzenleneceğini açıkladı.
Belediyenin daha sonrada da bu tarz organizasyonları olacak. 14 Şubatta da “Sevgiler Günü Turnuvası” yapacağız. 13-14 Şubata planlıyoruz. Ardından da 8 Marta Dünya Kadınlar Günü için kadınlara bir turnuva planlayacağız. Ama rutin olarak artık düzenli bir şekilde Belediyemizde halkımız için turnuvalarımız olacak.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı