Fethiye'de Tekne Balıkçılarının Zorlu Mesaisi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde küçük kayıklarla balıkçılık yapan Mehmet Kegaki ve Ayşe Kegaki çifti, yıllardır sürdürdükleri geçim mücadelesinin her geçen gün daha da zorlaştığını söyledi.
“Bizim Geçimimiz Mi Önemli, Turistin Rahatı Mı?”
Balıkçılar, kıyıya yakın alanlarda avlanmalarının çeşitli gerekçelerle sınırlandığını belirterek yaşadıkları duruma tepki gösterdi. Yıllardır aynı bölgelerde çalıştıklarını söyleyen aile üyeleri, “Eskiden kıyıda bol balık vardı. Şimdi oteller nedeniyle yaklaşamıyoruz. ‘Turistler rahatsız oluyor’ deniliyor. Biz burada ekmek yemeyecek miyiz?” diyerek yaşadıkları sıkıntıyı dile getirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret