Fethiye'de Taksici Cemal Özveren Turizm Sezonunu Değerlendirdi
Fethiye'de yavaş yavaş turizm sezonunun sonuna gelindi. Fethiyeli taksici Cemal Özveren turizm sezonunu değerlendirdi. Sezonun iyi geçmediğini vurguladı.
“Bu sezon geçen iki sezona göre çok düşüktü. Bu sezon baya bir kötüydü. Genelde İngilizlere soruyorduk nasıl burası diye pahalılık konusunda baya bir şikâyetçiler, biraz esnaf biraz ülkenin durumumu bilmiyorum ama seneye gelmeyi düşünmüyorlar. Genelde de Almancılarda aynı şeyi söylüyorlar. Bir sonraki sezon gelmeyeceğiz diyorlar. Kötü bir sezon geçirdik. Bakalım seneye nasıl olacak. Bu sene Havalimanı baya baya düşüktü. Sezon zaten düşüktü” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı