- Haberler
- Bilim Teknoloji
- Fethiye'de 'süperiletkenlik' ve 'kuantum teknolojileri' konferansları başladı
Fethiye'de 'süperiletkenlik' ve 'kuantum teknolojileri' konferansları başladı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde '11. Uluslararası Süperiletkenlik ve Manyetizma Konferansı' ile '4. Uluslararası Kuantum Malzemeleri ve Teknolojileri Konferansı' başladı.
Özellikle 1991 yılı sonrasında imzalanan bazı anlaşmalarla iklim değişikliğine ve karbon salımını önlemeye yönelik çalışmalar açısından yenilikçi ve çevre dostu teknolojilerin gelişiminde önemli mesafeler alındığını ifade eden Gencer, etkinlikte süperiletken teknolojiler, manyetizma teknolojileri ile son zamanda hızla gelişen ve birbiriyle iç içe geçen interdisipliner yapı altında kuantum teknolojilerindeki gelişmelerin inceleneceğini anlattı.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı