Fethiye'de Sualtı Dalış Turizmi Çalıştayı Yapıldı
Muğla Valisi İdris Akbıyık, Sualtı dalış turizmi altyapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Fethiye'de yapılan sualtı dalış turizmi çalıştayına katıldı.
Muğla’nın en güvenli sualtı dalış noktalarından olduğunu belirten Akbıyık “Bodrum ve Marmaris ilçelerimizde Hiperbarik oksijen tedavi merkezlerimiz var. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanemize de Hiperbarik oksijen tedavi merkezimizi yakında açıyoruz” dedi. Sualtı dalışın bir turizm faaliyeti olduğu kadar aynı zamanda doğa ile bütünleşen bir spor olarak da görülmesi gerektiğini belirten Vali Akbıyık “Sualtı dalış turizmi, hem sportif hem de turistik bir faaliyeti bir araya getirmektedir” dedi.
-
fethiye haberleri
-
su altı dalış turizmi
-
Muğla Valisi İdris Akbıyık
-
Bodrum
-
Fethiye
-
Marmaris
-
Datça
-
Su altı Müzesi
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü