Fethiye'de sigarayı bırakmak isteyenlere yüzde 90 başarı umudu
Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü Sağlıklı Hayat Merkezi Sigara Bırakma Birimi Hemşiresi Yasemin Seyhan, Dünya Tütünsüzlük Günü kapsamında gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi verdi.
Poliklinikten yararlanarak sigarayı bırakan kişiler olduğunu belirten Seyhan, yakın zamanda annesinin de sigarayı bıraktığını anlatarak, "Annem 13 yaşından beri sigara kullanan birisiydi. Burada verdiğimiz bitkisel bazlı bir tabletle bıraktı. Yaklaşık 2 ay oldu. Yan etki anlamında da çok bir yan etki görmedi. Kendisi gayet memnun" dedi.
-
fethiye sigara bırakma
-
sağlıklı hayat merkezi
-
dünya tütünsüzlük günü
-
sigara bağımlılığı
-
poliklinik tedavi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı