• Haberler
  • Güncel
  • Fethiye'de Saklıkent, Katrancı ve Göcek ormanlarına giriş yasaklandı

Fethiye'de Saklıkent, Katrancı ve Göcek ormanlarına giriş yasaklandı

Muğla Valiliği, artan yangın riski nedeniyle 1 Haziran – 31 Ekim 2026 tarihleri arasında birçok ormanlık alanı girişe kapattı. Fethiye'de özellikle Göcek çevresi, Katrancı bölgesi, Günlükbaşı ormanları ve Saklıkent çevresindeki ormanlık alanlar yasak kapsamına alınırken, orman kenarlarında mola vermek, ateş yakmak ve kontrolsüz piknik yapmak da yasaklandı.

Fethiye'de Saklıkent, Katrancı ve Göcek ormanlarına giriş yasaklandı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!