Fethiye'de sağlık kahramanları için anlamlı gün: Hemşirelik Haftası başladı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende konuşan Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, hemşireliğin yalnızca bir meslek değil sabır, şefkat ve fedakarlık isteyen kutsal bir sanat olduğunu vurguladı.
Gece gündüz demeden kendi yorgunluğunuzu bir kenara bırakarak hastalara umut oluyorsunuz. Onların zor anlarında gösterdiğiniz güler yüz ve uzattığınız şefkatli el, çoğu zaman tıbbi tedaviler kadar iyileştirici oluyor. Gösterdiğiniz özveri ve kararlılık sadece bugün değil her zaman takdir edilmelidir” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti