Fethiye'de sağlık kahramanları için anlamlı gün: Hemşirelik Haftası başladı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende konuşan Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, hemşireliğin yalnızca bir meslek değil sabır, şefkat ve fedakarlık isteyen kutsal bir sanat olduğunu vurguladı.
Programda ilk olarak Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gonca Karayağız Muslu konuşma gerçekleştirdi. Hemşirelik mesleğinin sağlık sisteminin temel yapı taşlarından biri olduğuna dikkat çeken Muslu, Hemşirelik Haftası’nın mesleğin önemini toplum nezdinde daha görünür hale getirdiğini ifade etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret