Fethiye'de sağlık kahramanları için anlamlı gün: Hemşirelik Haftası başladı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende konuşan Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, hemşireliğin yalnızca bir meslek değil sabır, şefkat ve fedakarlık isteyen kutsal bir sanat olduğunu vurguladı.
12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası etkinlikleri kapsamında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından Fethiye Beşkaza Meydanı Atatürk Anıtı önünde çelenk sunma töreni gerçekleştirildi. Törene Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü’nün yanı sıra Fethiye Devlet Hastanesi Başhemşireliği, Seydikemer Devlet Hastanesi Başhemşireliği, Özel Lokman Hekim Esnaf Hastanesi Başhemşireliği ve Özel Fethiye Letoon Hastanesi Başhemşireliği katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları