Fethiye'de Pazarcı Esnafı Halil Kör: 'Üretmek Kolay Değil Ama Çalışınca Oluyor'
Fethiye'de pazarcılık yapan Halil Kör, yeni yılın ilk Cuma Pazarı'nda sezonun nasıl geçtiğini, üretim süreçlerini ve üreticilerin yaşadığı zorlukları anlattı. Yerli ata tohumu ile üretim yaptığını belirten Kör, maliyetlerin yüksekliğine rağmen çalışmaya devam ettiklerini ifade etti.
“Gelecek Nesiller Bu İşi Yapmayabilir”
Ailesine ve bu işin geleceğine dair konuşan Halil Kör, “İki oğlum var, Allah bağışlasın. İkisi de kendi mesleklerini seçti. Bizden sonra bu işi yapacak bir sistem yok gibi görünüyor. Belki de bizim ailede bu işi yapan son kuşak biziz. Ama sonuçta çalışmak gerek. Çalışınca oluyor. Biz de sera yapıyoruz, bir şekilde üretmeye ve katkıda bulunmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor