Fethiye'de Otomobil İle Motosikletin Karıştığı Kazada 2 Yaralı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Esnaf Hastanesi kavşağında meydana gelen kazada otomobil ile motosiklet çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle motosiklette bulunan iki kadın yaralandı ve ambulans ile hastaneye kaldırıldı. Otomobil sürücüsü kaza ile ilgili, 'Ben yolumda gidiyordum, önüme fırladılar. Fren izi bile yok.' ifadelerini kullandı.
Yaralı iki kadın, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Otomobil sürücüsü, kazanın ardından yaptığı açıklamada, “Ben normal yolumda gidiyordum. Onlar yan yoldan çıkarak önüme fırladılar. Ben süratli gidiyordum ve yolumdaydım. Fren izi bile yok. Motosiklet bana çarptı.” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret