FETHİYE DE OTOBÜS SEFERLERİ ARTIYOR
Muğla Büyükşehir Belediyesi Fethiye'de toplu taşıma sefer sayılarını arttırıyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi Fethiye’de toplu taşıma sefer sayılarını arttırıyor. Muğla Büyükşehir belediyesi ulaşım daire başkanlığı Fethiye’de vatandaşlardan gelen yoğun talep üzerine bazı hatlarda gece saat 23.00’e kadar sefer yapılmasını karara bağladı.
Ulaşım Dairesi Başkanlığı yeni alınan otobüslerin Fethiye’de hizmete girmesinin ardından, yolcu yoğunluğu sebebi ile sefer sayılarını da arttırıyor. Geçtiğimiz hafta içinde Muğla Büyükşehir Belediyesi sipariş edilen 72 otobüsün 48 tanesini teslim almış ve yapılan tanıtımın ardından otobüsler ilk seferlerine Fethiye’de başlamıştı.
Yapılan açıklamaya göre Sahil-Çalış, Çalış, Karagedik, Çatalarık, Patlangıç, Taşyaka hatları üzerinde yolcu yoğunluğunun artması üzerine sefer saatleri saat 23.00’a kadar devam edecek. Ulaşım Daire Başkanı Alper Kolukısa yaptığı açıklamada, vatandaşlarımızın kaliteli ve güvenli ulaşım sağlamaları için çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Fethiye’de belediye otobüs ücreti 1 Ocaktan itibaren 1.25 TL, öğrenci ise 75 kuruş olarak belirlendi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu