Fethiye'de 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması' sonuçları belli oldu
Fethiye'de 'Türkiye Çevre Haftası' etkinlik programı Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi'nde devam ediyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması'nın sonuçları belli oldu.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen "Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması’nın sonuçları belli oldu. Yarışma sonucunda dereceye giren okullara Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi'nde düzenlenen ödül töreninde hediyeleri Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak, Kaydem Plastik firma temsilcisi Mert Babur tarafından teslim edildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı