Fethiye'de 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması' sonuçları belli oldu
Fethiye'de 'Türkiye Çevre Haftası' etkinlik programı Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi'nde devam ediyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması'nın sonuçları belli oldu.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen "Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması’nın sonuçları belli oldu. Yarışma sonucunda dereceye giren okullara Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi'nde düzenlenen ödül töreninde hediyeleri Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak, Kaydem Plastik firma temsilcisi Mert Babur tarafından teslim edildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı