Fethiye'de Öğrencilerle Fidan Dikimi Etkinliği Düzenlendi
Milli Eğitim Bakanlığının 'Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Erdem-Değer-Eylem Çerçevesi' kapsamında çevre duyarlılığı ve doğa sevgisinin artırılması amacıyla Fethiye İnlice İlkokulu'nda fidan dikimi etkinliği gerçekleştirildi.
Kaymakam Akkaya, etkinlikte yaptığı açıklamada, öğrencilerin doğa ile bağ kurmalarının ve çevre bilincinin erken yaşta kazandırılmasının büyük önem taşıdığını vurguladı. Öğrencilerle birlikte fidan dikimi yapan Akkaya, yeşil alanların korunması ve çoğaltılması konusunda toplumsal farkındalığın artırılmasının hedeflendiğini belirtti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı