Fethiye'de Mühendislerden Kömür Zehirlenmelerine Karşı Uyarı
Fethiye'de Makine Mühendisleri Odası Temsilciliği Başkanı Enver Demirci, kömür kaynaklı karbonmonoksit zehirlenmelerine karşı önemli uyarılarda bulundu. Kömürün yanlış yakılma tekniğinin ve yetersiz baca temizliğinin zehirlenmelere yol açtığını belirten Demirci, vatandaşların bu konuda bilinçlendirilmesi gerektiğini vurguladı.
Enver Demirci, kömürün genellikle alttan yakıldığını ancak doğru yöntemin üstten yakmak olduğunu söyledi. Kömürün tam yanmaması durumunda karbondioksit yerine karbonmonoksit gazı açığa çıktığını ve bu kokusuz gazın vücutta oksijen alımını engelleyerek tehlikeli zehirlenmelere neden olduğunu ifade etti.
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı