Fethiye'de Muhasebeciler Haftası'nda anlamlı mesaj: 'Biz yol arkadaşıyız'
1–7 Mart Muhasebeciler Haftası kapsamında Fethiye Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası üyeleri Beşkaza Meydanı'nda bir araya gelerek Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Oda Başkanı Murat İnce, mesleğin kamusal sorumluluğuna ve çözüm bekleyen sorunlarına dikkat çekti.
Dijitalleşen dünyada mesleğin dönüşüm sürecinde olduğunu vurgulayan İnce, “Artık sadece kayıt tutan değil; veri analiz eden, risk yöneten ve stratejik karar süreçlerine katkı sunan bir yapıya doğru ilerliyoruz. Değişimin gerisinde kalan değil, değişimi yöneten bir meslek olmak zorundayız” dedi. Yoğun iş yükü ve sürekli değişen mevzuat altında görev yapan tüm mali müşavirlerin emeğinin takdire şayan olduğunu belirten İnce, konuşmasını şu sözlerle tamamladı: “Bizim imzamız bir güvenin imzasıdır. Bizim emeğimiz bir işletmenin geleceğidir. Biz sadece muhasebeci değiliz; danışmanız, yol arkadaşınızız.”
Program, Muhasebeciler Haftası’nın kutlanması ve meslek mensuplarına teşekkür edilmesiyle sona erdi.
Bakmadan Geçme