Fethiye'de MSKÜ İşletme Fakültesi'nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye İşletme Fakültesi'nin 2025-2026 mezuniyet töreninde öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini yaşadı. Törende konuşan protokol üyeleri, gençlere geleceğe dair dikkat çeken mesajlar verdi.
İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İlknur Koca konuşmasında mezuniyetin önemli bir dönüm noktası olduğunu belirterek, “Bugün büyük emekler ve fedakârlıklarla tamamlanan önemli bir yolculuğun gururunu hep birlikte yaşıyoruz. Öğrencilerimiz artık yalnızca diploma alan bireyler değil, kamu kurumlarında, özel sektörde ve hayatın birçok alanında ülkemize değer katacak gençlerdir” dedi.
Öğrencilerin görev yapacakları her yerde fark yaratacağına inandığını ifade eden Koca, Mustafa Kemal Atatürk’ün “Bütün ümidim gençliktir” sözünü hatırlatarak gençlere güvendiklerini söyledi.
-
Fethiye
-
MSKÜ
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye İşletme Fakültesinin 20252026 mezuniyet töreni
-
öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini yaşadı
Bakmadan Geçme