Fethiye'de Kurban Bayramı'nın 3.Gününde Kurbanlıklara Talep Arttı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Kurban Bayramı'nın 3. gününde kurbanlık satışlarında yoğunluk yaşandı. Kasap Ali Yaylalı, herkesin bu bayramdan bereketini gördüğünü söyleyerek satışlardan memnun olduklarını dile getirdi.
Yaylalı yaptığı açıklamada: “Kurbanlık satışları bu sene çok güzeldi, herkes bereketini gördü bu sene kurbanın. Müşteriler de aldıkları hizmetten dolayı mutlu. Güzel bir kurban bayramı geçirdik. Bu sene çok indirim gelmedi. Kurban fiyatlarının düşmesi için yem, saman fiyatlarının düşmesi lazım. Nakliye de çok pahalı tutuyor. Küçükbaşlar 10 bin liradan başlıyor, 20-25-30 bin liraya kadar hayvan var. Büyükbaşlarda da hisselerimiz 40 bin liraya kadar vardı. Bütün müşterilerimiz memnun kaldılar” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret