- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye'de kahkaha dolu bir akşam: 'Vay Başımıza Gelenler' seyirciyle buluştu
Fethiye'de kahkaha dolu bir akşam: 'Vay Başımıza Gelenler' seyirciyle buluştu
Fethiye'de yaşayan tiyatro oyuncuları tarafından hazırlanan 'Vay Başımıza Gelenler' adlı oyun, Fethiye Özer Olgun Kültür Merkezi'nde seyircileri kahkahaya boğdu.
“Salon Kahkahadan Çınladı”
Oyunun yönetmeni ve oyuncusu Ufuk Emek, “Vay Başımıza Gelenler, seyirci ile dördüncü kez buluştu. Çok güzel bir gösteri oldu. Seyircinin inanılmaz yoğun bir ilgisi vardı. Oyuncular ise görevlerini gereği gibi yaptılar. Salon, kahkahadan adeta çınladı. Fethiye seyircisi ile bir kez daha buluşur muyuz bilinmez ama umarım tekrardan buluşuruz. Gösterilen ilgi için ekip olarak teşekkür ediyoruz.” dedi.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti