- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye'de 'Kadın ve Renk' sergisi sanatseverlerle buluştu
Fethiye'de 'Kadın ve Renk' sergisi sanatseverlerle buluştu
8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Fethiye'de özel bir resim sergisi açıldı. Özer Olgun Kültür Merkezi'nde düzenlenen sergi, Fethiye Ressamlar Derneği'nin eserlerinden oluşuyor. 'Kadın ve Renk' temasıyla hazırlanan sergi, 10-12 Mart tarihleri arasında sanatseverlerin ziyaretine açık olacak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü