Fethiye'de ilk kez 'Veteran Masa Tenisi Turnuvası' düzenlendi
Fethiye Masa Tenisi Spor Kulübü tarafından Fethiye Beşkaza Spor Salonu'nda Veteran Masa Tenisi Turnuvası düzenlendi. Yaklaşık 200 sporcunun katılım sağladığı turnuva bugün ve yarın olmak üzere devam edecek.
“Türkiye'de İlk Kez Gerçekleştirdik, Devamı Gelecek”
Fethiye Masa Tenisi Spor Kulübü Başkanı Mehmet Ali Değirmenci turnuvanın oldukça başarılı geçtiğini belirterek, masa tenisinin her yaşta yapılabilecek keyifli ve sağlıklı bir spor olduğunu vurguladı. Sosyal anlamda da insanlara büyük katkı sağlayan bu organizasyonu Türkiye'de ilk kez gerçekleştirmiş olmaktan duydukları mutluluğu dile getiren yetkililer, turnuvanın devamının da geleceğini müjdeledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor