- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye'de İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası Etkinlikleri Başladı
Fethiye'de İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası Etkinlikleri Başladı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası, Fethiye Belediyesi öncülüğünde Beşkaza Meydanı'nda düzenlenen yerel üretim pazarı ve FEFSAD'ın 'Kaybetmeyelim, Koruyalım' temalı fotoğraf sergisiyle başladı.
“Neyi Kaybediyoruz, Neyi Korumamız Gerektiğini Görelim”
Fethiye Fotoğraf ve Sinema Sanatı Derneği (FEFSAD) Yönetim Kurulu Başkanı Canan Tor, “16-22 Ekim tarihleri arasında İklim Değişimi ile Mücadele Haftası kapsamında, Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Atık Müdürlüğü iş birliğiyle ‘Kaybetmeyelim, Koruyalım’ temalı bir fotoğraf sergisi açtık. Sevgimizle herkesi bekliyoruz. Neyi kaybediyoruz, neyi korumamız gerektiğini hep birlikte görelim.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret