Fethiye'de Hamamcı Koç: 'Hamam, Eski Tarihlerde Şifahane Olarak Geçer'
Muğla'nın Fethiye yıllardır hizmet veren hamamcı Hüseyin Koç, hamamların tarih boyunca halk sağlığı için önemli olduğunu belirtti.
Muğla’nın Fethiye yıllardır hizmet veren hamamcı Hüseyin Koç, hamamın önemine dikkat çekti. Koç yaptığı açıklamada: “Hamam tamamen sağlık sektörüne bağlı olması gerekiyor. Eski tarihlere bakıldığında şifahane olarak geçer çünkü halkın genel temizliğini yapabildiği bir yerdir. Girip toksinlerinizi atıp, daha rahat terleyebileceğiniz, organik taşta ağrınızı, sızınızı atabileceğiniz noktalardır. İçeri girip kese olup köpük masajı yaptırmak, bir insanın en azından 15 gün ağrısının, sızısının geçmesi demektir.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu