Fethiye'de geleceğe nefes: İnlice'de ağaçlandırma kampanyası
Fethiye'de geçmiş yıllarda hortumla büyük zarar gören İnlice bölgesi, Orman İşletme Müdürlüğü, Fethiye Belediyesi ve Likya Kadın Kalkınma Kooperatifi işbirliğiyle yeniden yeşeriyor. Düzenlenen ağaçlandırma kampanyasında lavanta, biberiye ve çam fidanları toprakla buluştu.
Önümüzdeki süreçte farklı bölgelerde ağaçlandırma kampanyalarının devam edeceğini vurgulayarak, “Ben diliyorum ve istiyorum ki herkes doğasına sahip çıksın. Doğası olmayan bir yerde ne turizmin ne de yaşamın olabileceğini ben düşünemiyorum. Bu nedenle doğasına sahip çıkan yeni nesillerle, gençlerimizle ve bölge halkımızla birlikte farklı etkinliklerde yeniden buluşmak istiyoruz” diyerek sözlerini noktaladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor