Fethiye'de Foça Mahallesi Muhtarı Sitem Etti! 'Yemişler İçmişler Gitmişler'
Muğla'nın Fethiye ilçesi Foça Mahallesi'nde bulunan dağlık alandaki çöpleri mahalle muhtarı Ali Tok, sosyal medya hesabından 'Yemiş içmiş gitmişler, her taraf pislik içinde gerçekten çok üzgünüm' ifadeleriyle paylaştı.
Muhtar Tok paylaşımında, “Foça mezarlığımızın üstündeki dağımız bu şekilde yemişler içmişler her taraf pislik içinde gerçekten çok üzgünüm. Bu alanda imece usulü Temizlik çalışması yapalım derim gününü saatini tarafımca bildireceğim” ifadelerini kullandı. Çevre kirliliğine dikkat çeken Tok, doğanın korunması gerektiğini belirterek vatandaşları daha duyarlı olmaya davet etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu