Fethiye'de 'Engelsiz ve Emisyonsuz Şehir' Modeli Hayata Geçti
Muğla'nın Fethiye ilçesinde 'Engelsiz ve Emisyonsuz Gelecek' protokolü imzalandı. Türkiye'nin 2053 net sıfır emisyon hedefi doğrultusunda geliştirilen model, sosyal kapsayıcılık ve çevresel sürdürülebilirliği bir araya getirerek Avrupa'da ve Türkiye'de ilk olma özelliği taşıyor.
Açıklamada, “Türkiye ve Avrupa’da bir ilk Fethiye’de “Engelsiz ve Emisyonsuz Şehir” Modeli Kaymakamlığımız ve Fethiye Belediye Başkanlığı arasında imzalanan “Engelsiz ve Emisyonsuz Gelecek” Protokolü ve 13 yerel kurumun katkılarıyla hayata geçti. İmzalanan Protokol, ülkemizin 2053 Net Sıfır Emisyon hedefiyle; üniversite, sivil toplum kuruluşlarının, meslek odalarının ve yerel kurumların ittifakıyla çevresel sürdürülebilirlik ile sosyal kapsayıcılığının dünyada bir ilk olan kentsel dönüşüm modelidir” İfadelerine yer verildi.
-
fethiye engelsiz ve emisyonsuz şehir
-
2053 net sıfır emisyon
-
çevresel sürdürülebilirlik
-
sosyal kapsayıcılık
-
kentsel dönüşüm modeli
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı