Fethiye'de Enduro ve ATV Şampiyonası Magazin Startı Verildi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde, Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası'nın 3. ve 4. ayak yarışları verilen magazin startı ile resmen başladı. Türkiye Motosiklet Federasyonu ile Fethiye Orman Spor Kulübü iş birliğinde düzenlenen organizasyon, 105 sporcunun katılımıyla hafta sonu boyunca gerçekleşecek.
Şampiyona da yarışan Selman Kaya ise, Allah’ın izniyle güzel geçecek. Hava yağmurlu olacak. İnşallah, kazasız belasız herkes evine sağ salim döner. Yarışta birinci olmak önemli değil; kazasız belasız evimize dönmek önemli. Bu işi organize eden herkese çok teşekkür ediyorum, yarışı izlemeye de herkesi bekliyoruz” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor