Fethiye'de emeklinin alışveriş sepeti boş: 'Kıymayı unuttuk, ocağa ne koyalım?'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde her Cuma günü kurulan üretici pazarı, bu hafta da vatandaşların geçim derdine sahne oldu. Emekli maaşlarının yetersizliğiyle artan gıda fiyatları karşısında adeta beli bükülen emekliler, artık pazara yalnızca bakar hale geldiklerini dile getirdi.
Üretici ile tüketici arasında sıkışıp kalan pazarda, fiyatlar cep yakıyor. Pazarda konuşan emekli Mustafa Ercümer, yaşanan durumu şu sözlerle özetledi: “Valla üretici Cuma pazarındayız, insanlar üretemiyor ki biz de alalım. Fiyatlar pahalı, üretici de haklı. Don olayı var, ondan dolayı... Emekli nasıl alsın? Allah milletin yardımcısı olsun. Asgari ücretliler de alamıyor. Biz emekliler alamıyoruz. İşimiz zor.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret