Fethiye'de emekliler kahvaltıda buluştu: Sendika zor duruma dikkat çekti
Birleşik Emekliler Sendikası Fethiye Şubesi tarafından Karagözler Halk Evi'nde kahvaltı programı düzenlendi. Etkinliğin asıl amacının tanışmak olduğunu söyleyen Birleşik Emekliler Sendikası Fethiye İlçe Şube Başkanı İsmail Yarbaşı, emeklilerin içinde bulunduğu zor duruma dikkat çekti.
Bakanın emeklilere bu sözü emeklileri çok üzmüştür. Seçimlerde gereğini yapacağız. Emekliler, iktidar tarafından yük olarak görülmektedir. Bu da emeklilerde üzüntü yaratıyor. Emeklilerin geriye dönük yıllarca verdiği birikimin, emeğin karşılığı bu olmamalıydı. Emekliler olarak dayanışmanın gerekli olduğu, başka çarenin olmadığını inanıyoruz. Emeklerimiz bilinçlendikçe sayımız arttıkça bunu ajandamıza yazacağız. Seçimlerde gerekeni yapacağız” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor