Fethiye'de emekliler ek zamdan memnun değil
Emekli maaşlarına yapılan zamlar, emeklileri memnun etmedi. Fethiye'de yaşayan emekliler, yapılan ek zammın yetersiz olduğunu ve geçim sıkıntısı yaşadıklarını dile getirdi.
Bekir Yazıcı, “İstanbul'dan Fethiye’ye yerleşmiş bir vatandaşım. Emekli maaşlarına valla hiç vermezseler bence daha iyi… Millete yan zam verdik diyorlar. Piyasayı görüyorsunuz... Ek zammın yatacağı tarihte belli olur. Şubat ayının ortasından sonuna doğru yatacak. 1.900 liralık bir ek zam var. Pazar parasına anca yeter. Çocuklarına bir kalem defter, kitap dişi alırlar, çocuklarına bir şey verirler.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde