Fethiye'de emekli ikramiyesi tartışması: '4.000 TL yetersiz'
Emekli bayram ikramiyesinin 4.000 TL olarak açıklanması, Fethiye'de emekliler arasında farklı tepkilere yol açtı. Kimi emekliler ikramiyeyi yetersiz bulurken, kimileri ise hiç yoktan iyi olduğunu dile getirdi.
“4.000 TL Hiç Yoktan İyi”
Tufan Nebioğlu, “Günümüz şartlarında normal olabilir. Emekliye önceden hiç ikramiye verilmiyordu. 10-15 sene önce kimse vermiyordu. 20 sene önce ise maaşlarını bile alamıyorlardı. Banka kuyruklarında ölüyorlardı.
Orada evet, Tedat var... Yani en az asgari ücret seviyesinde olmalı. 4.000 TL ikramiye hiç yoktan iyi. Yani, gidecek bir şey yok.” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu