Fethiye'de Dünya Engelliler Günü: Çelenk Sunma Töreni Düzenlendi
3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında Beşkaza Meydanı'nda çelenk sunma töreni gerçekleştirildi. Törende, Fethiye Bedensel Engellilerle Dayanışma Derneği Başkanı Cemal Akbuga ve Fethiye İşitme Engelliler Derneği Başkanı Can Gündüz konuşma gerçekleştirdi.
“Tüm Engelliler ve Ailelerinin Günü Kutlu Olsun”
Fethiye İşitme Engelliler Derneği Başkanı Can Gündüz de törende yaptığı konuşmada, katılımcılara ve destek veren protokol üyelerine teşekkür ederek, “Hepinizi sevgiyle, saygıyla selamlıyorum. Çok teşekkür ederiz. Öncelikle 3 Aralık Dünya Engelliler Günü farkındalık günü için tertiplediğimiz çelenk törenine, çok saygıdeğer duyduğum belediyemizin Genel Başkan Yardımcısı ve diğer protokol üyelerinin gelmesi, bizimle beraber çelenk koyması çok anlamlı oldu. Çok teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor