Fethiye'de Dr. Alp Milasspor şampiyonluğunu ilan etti: 'Sözümüzü tuttuk'
Muğla Süper Amatör Play-Off Ligi 5. hafta mücadeleleri sona erdi. Fethiye temsilcisi Eldirekgücüspor, Dr. Alp Milasspor'a 0-4 mağlup oldu. Bu sonucun ardından bitime bir hafta kala Dr. Alp Milasspor şampiyonluğunu ilan etti.
Şampiyon Dr. Alp Milasspor
Başkan Ersin Köksal, “Çok mutluyuz, Dr. Alp Milasspor şampiyon oldu, bunu yaşamak lazım! Gerçekten bir yıldır bunu bekliyorduk, hatta son iki yıldır bir üst lige çıkmak için mücadele ediyorduk.
Milas halkına hayırlı olsun! Bu şampiyonluğu tüm Milas halkına armağan ediyoruz. Yönetimdeki arkadaşlara, futbolcularımıza, çalışanlarımıza, ailelerimize, herkese armağan ediyoruz. Tüm Milas halkına armağan olsun. Bölgesel Amatör Lig hayırlı olsun.” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor