Fethiye'de Deniz Turizmi Toplantısı: Başkan Ahmet Aras Sektörle Buluştu
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şubesi'nde sektör temsilcileriyle bir araya geldi. Toplantıda deniz turizmi, sektörün mevcut durumu, sorunlar ve geleceğe yönelik projeler kapsamlı şekilde ele alındı.
Sektörle kurulan işbirliğinin önemine de vurgu yapan Aras, “Denizcilik sektörü, çok sayıda insanın ekmek kapısıdır. Bu nedenle bu alanı güçlendirmek ve sürdürülebilir hale getirmek zorundayız. Bundan sonraki süreçte de Bodrum’dan Marmaris’e, Fethiye’den diğer bölgelere kadar sektör temsilcilerimizle bir araya gelmeye devam edeceğiz. Amacımız, sorunları yerinde dinlemek ve birlikte çözüm üretmektir” değerlendirmelerinde bulundu.
-
Fethiye
-
Fethiyede deniz turizmi
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şubesi
-
sektör temsilcileriyle bir araya geldi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor