Fethiye'de çevreye duyarlı öğrenci ve okullar ödüllendirildi
Fethiye Belediyesi tarafından 5-12 Haziran Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen Kısa Film Yarışması ile Okullararası Atık Pil Toplama Yarışması'nın ödül töreni gerçekleştirildi. Çevre bilincinin artırılması amacıyla düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrenci ve okullara ödülleri verilirken, törende çevrenin korunmasına yönelik önemli mesajlar da paylaşıldı.
“Çevreyi korumak geleceğe yatırım yapmaktır”
Çevre sorunlarına karamsar bir bakış açısıyla yaklaşmak yerine çözüm üretmeye ve umutları büyütmeye odaklandıklarını belirten Kabak, çevreyi korumanın küçük alışkanlıklarla başladığını ifade etti. Bir öğrencinin topladığı atık pilin, bir gencin çektiği kısa filmin ya da bir öğretmenin kazandırdığı çevre bilincinin büyük dönüşümlerin temelini oluşturduğunu kaydeden Kabak, yarışmalarda dereceye giren öğrencilerin ve okulların bunun en güzel örneğini sergilediğini söyledi. Kabak, “Çevreyi korumak doğaya iyilik yapmak değil, aslında kendimize, kentimize ve geleceğimize yatırım yapmaktır” diyerek tüm kurumlara, öğretmenlere, öğrencilere ve vatandaşlara teşekkür etti.
Bakmadan Geçme