- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye'de Çevre Haftası kutlandı: Film gösterisiyle farkındalık yaratıldı
Fethiye'de Çevre Haftası kutlandı: Film gösterisiyle farkındalık yaratıldı
Fethiye Belediyesi tarafından 'İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası' etkinlikleri kapsamında 'İklim Değişikliği' konulu film gösterimi Özer Olgun Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'