Fethiye'de çay evi işletmecileri rekabetten şikâyetçi
Fethiye'de çay evi işleten esnaflar, artan rekabet ve restoranların ücretsiz çay ikramı nedeniyle işlerin her geçen yıl daha da kötüye gittiğini belirtti.
Restoranların müşterilerine ücretsiz çay ikram etmesinin kendilerini olumsuz etkilediğini ifade eden Kavak, “Ücretsiz olunca tabii çayı oradan içmeyi tercih ediyorlar. Çay ocağı bir kültürdür, biz günde her yarım saatte bir taze çay demliyoruz. Ama bu sezon özellikle bizim için çok kötü geçiyor” diye konuştu. Kavak, yalnızca kendi işlerinin değil, farklı sektörlerdeki birçok esnafın da aynı şekilde zor bir sezon geçirdiğini sözlerine ekledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı