Fethiye'de Çalış Sahili'nde kış dönemi masa-sandalye izni başladı
Fethiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, yaz sezonunda uygulanan masa-sandalye yasağını kış dönemi için kaldırdı. İşletmeler görme engelli bandını kapatmamak şartıyla deniz tarafına masa ve sandalye koyabilecek.
İlçe genelinde en çok sıkıntının motorlardan kaynaklandığını da sözlerine ekleyen Zabıta Müdürü Sadık Bağlan, “Biz sadece motor kullanan vatandaşlarımızdan, girmesi yasak olan yerlerde, kaldırımlarda, yürüyüş yollarında, yayalara ait olan alanlara girmemelerini rica ediyoruz. Çünkü en çok sıkıntı motorlardan kaynaklanıyor. Bu konuda çalışmalarımız devam ediyor” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor