Fethiye'de Çalış Sahili'nde kış dönemi masa-sandalye izni başladı
Fethiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, yaz sezonunda uygulanan masa-sandalye yasağını kış dönemi için kaldırdı. İşletmeler görme engelli bandını kapatmamak şartıyla deniz tarafına masa ve sandalye koyabilecek.
Zabıta ekiplerinin sahil boyunca sürekli denetim halinde olduğunu söyleyen Bağlan, “Arkadaşlarımız orada sürekli hareket halindeler, kontrol ediyorlar. Bize vatandaşlarımızdan herhangi bir şikayet geldiği zaman da gerekli işlemleri uyguluyoruz. Bu uygulama 1 Mayıs’a kadar devam edecek. Şikayetler olursa da belediye yönetimi bu konudaki izni kaldırabilir. İşletmecilerin bu konuda bize yardımcı olmaları gerekiyor” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı