Fethiye'de bahar havası: 'Kışı da güzel, yazı da'
Fırtına ve yağışlı günlerin ardından Fethiye'de güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar sahil kenarlarına ve meydanlara akın etti.
Vatandaşlardan Ali Gümüş, Fethiye’nin her mevsiminin ayrı güzel olduğunu belirterek, “Fethiye’nin her mevsimi, yazı da, kışı da yani her havası güzel. Ben zaten Fethiyeliyim, seviyorum; Fethiye iyidir. Birkaç gündür yağmurluydu, hava çok kötüydü. Bugün güneşli, yürüyüşe çıktık. Elimizden geldiğince bu güzelliklerden faydalanmaya çalışıyoruz. Sağ olsun yöneticiler de ellerinden gelen çalışmayı gösteriyorlar; yağmurlu havalarda da olsun, her şartta” dedi.
Fethiye, Her mevsim içimden gelir, geçer Fethiye, Her zaman güzel ( bana göre)
Bakmadan Geçme