Fethiye'de 'ayak sağlığında' yeni dönem: İlk podoloji merkezi hizmete açıldı
22 yıllık deneyime sahip podolog Serpil Özcan tarafından kurulan merkez, Fethiye'de ayak sağlığı alanında ilk ve tek podoloji merkezi olarak hizmet vermeye başladı. Merkezde batık tırnak başta olmak üzere birçok ayak rahatsızlığına profesyonel bakım sunuluyor.
Özellikle diyabetik hastaların düzenli ayak bakımının hayati önem taşıdığına dikkat çekilirken, merkezde kişiye özel tedavi ve bakım uygulamalarının yapılacağı belirtildi. Yeni açılan podoloji merkezi, Fethiye’de sağlık alanında önemli bir eksikliği giderirken, vatandaşlara modern ve uzman temelli bir hizmet sunmayı hedefliyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor