Fethiye'de Atatürk'ü deniz dibinde andılar
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 86. yıl dönümü nedeniyle Fethiye'de bir grup dalgıç, Atatürk'ü deniz dibinde Türk bayrağı açarak andı. Dalış okulu sahibi ve eğitmen Önder Diktaş, su altında Atatürk'ü anmak adına fotoğraf sergisi düzenlediklerini belirtti.
Fethiye’de dalgıçlar, denizin 5 metre dibinde bayrak açarak Atatürk'ü andı. Dalış okulu sahibi ve eğitmen Önder Diktaş, Atatürk'ün ilke ve inkılaplarına bağlılıklarını su altında düzenledikleri Atatürk fotoğraf sergisiyle vurguladı. Dalgıçlar, “9’u 5 geçeyi” gösteren saatin de bulunduğu Atatürk resimleri ve Türk bayrağı olan sergiyi deniz dibinde sergilediler.
-
fethiye haberleri
-
sualtı dalgıçları
-
10 Kasım
-
Gazi Mustafa Kemal Atatürkün vefatının 86 yıl dönümü
-
Dalış okulu
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı