- Haberler
- Sağlık
- Fethiye'de aile hekimlerinin iş bırakmasının ardından vatandaşlar durumdan şikâyetçi
Fethiye'de aile hekimlerinin iş bırakmasının ardından vatandaşlar durumdan şikâyetçi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde vatandaş Cesur Öztürk, 6-10 Ocak tarihleri arasında iş bırakma eylemi gerçekleştiren aile hekimlerine karşı halkın bu durumdan perişan olduğunu dile getirdi.
Sağlık Ocaklarının Kapalı Olması Bütün Halkı Perişan Eder
Cesur Öztürk yaptığı açıklamada, “6 ile 10 Ocak tarihleri arasında kapalıymış, şu an muayeneye geldik. Ama kapalı olduğunu görünce halkımız adına üzüldüm. Yani böyle kapalı olması bütün halkı perişan eder. Vatandaşlar geliyor geri dönüyor şu an, ülke açısından bu iyi bir durum değil. İnşallah aydınlığa çıkarız. Rutin kontrole gelmiştim, kendi sağlığım adına. Başka doktora da gidebilirim ama bu da olması daha iyi olurdu bizim için” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor