Fethiye'de 76 Yaşındaki Vatandaştan Başkan Karaca'ya Teşekkür
15. Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivali'ne katılan 76 yaşındaki Feyyaz Orhun, Fethiye Belediyesi'nin hizmetlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Belediye Başkanı Alim Karaca'ya teşekkür etti.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenen 15. Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivali’ne katılan 76 yaşındaki Feyyaz Orhun, Fethiye Belediyesi’nin hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. İncirköy Mahallesi’nden geldiğini belirten Orhun, her yıl festivale katıldığını ifade ederek, “Her sene Üzümlü Festivali’ne geliyoruz. Alim Karaca’dan binlerce kez Allah razı olsun.
-
fethiye
-
15 Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivaline katılan
-
76 yaşındaki vatandaş
-
Belediye Başkanı Alim Karacaya teşekkür
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları