Fethiye'de 350 kişinin yaşadığı sitede tapu ve elektrik krizi
Fethiye'de 53 kooperatif üyesi, kat karşılığı yaptırdıkları evlerinin tapusunu mal sahibinin vermemesi ve evlere 'riskli yapı' belgesi alınarak, evlerinden çıkarılmak istemeleri iddiasıyla tekrar eylem yaptı. Kooperatifin elektriğinin yarın kesileceğini belirten ev sahipleri mağdur olduklarını dile getirdi.
“Elektrikler kesilince 350 kişi nasıl barınacak"
Kooperatif Başkanı Bayram Boğa, 1994'te yapımına başlanan binaların 1999'da noter huzurundaki kurayla sahiplerinin belirlendiğini söyledi. 2002'de binalara elektrik, su abonelerinin alındığını ve üyelerin ikamet etmeye başladığını anlatan Boğa, “Elektrikler kesilince bu 350 kişi nasıl barınacak. Sitede diyalize bağlı yaşayan insanlar var. Yetkililerden anlayış bekliyoruz. Bizlere yardım etmelerini istiyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu