Fethiye'de 3. Uluslararası Gastronomi, Kültür ve Dostluk Festivali Başladı
Fethiye Belediyesi tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Uluslararası Gastronomi Kültür ve Dostluk Festivali, yoğun yağış nedeniyle Özer Olgun Kültür Merkezi'nde başladı. Festivalin açılışı renkli anlara sahne olurken, gastronomi dünyasının önemli isimleri de etkinlikte yer aldı.
Şef Maria Ekmekçioğlu: “Fethiyemizin Ürünlerini Şeflerimizle İnceledik”
Festivalin açılışında konuşan ünlü şef Maria Ekmekçioğlu, yağmura rağmen festival coşkusunun sekteye uğramadığını belirtti. “Fethiyemizin dört bir yanında ziyaretlerde bulunduk. Şeflerimizle birlikte yerel ürünleri yerinde inceledik. Festivalimiz hayırlı olsun. Söyleşimizin ardından çok heyecanlı bir Sirtaki ve folklor gösterisi izleyicileri bekliyor. Katılım sağlayan tüm şeflerimize, medya temsilcilerine, protokol üyelerine ve halkımıza teşekkür ederim,” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı