- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye'de 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde Sinema Etkinliği Düzenlendi
Fethiye'de 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde Sinema Etkinliği Düzenlendi
Fethiye Belediyesi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında düzenlediği etkinliklere bir yenisini ekleyerek, engelli bireyler ve aileleri için sinema gösterimi gerçekleştirdi.
“Engelli Bireyler ve Ailelerine Nefes Olmak İstedik”
Fethiye Belediye Meclisi Engelliler Komisyonu Başkanı Derya Yılmaz, etkinlik hakkında açıklamalarda bulunarak şu ifadeleri kullandı: "3 Aralık Dünya Engelliler Günü faaliyetlerimiz devam ediyor. Etkinliklerimiz çerçevesinde bugün de sinema etkinliği düzenledik. Maddi zorlukların bu günlerde arttığı bir dönemde, en azından engelli bireylerimizin ve ailelerinin bir nebze de olsa nefes alması için böyle bir etkinlik gerçekleştirdik. Bireylerimiz şu anda Mustafa filmini izliyorlar."
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret