Fethiye'de 15-21 Mayıs Gençlik Haftası Çelenk Töreniyle Başladı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde 15-21 Mayıs Gençlik Haftası Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı 2026 Yılı Kutlama Programı, çelenk sunma töreni ile başladı.
19 Mayıs çerçevesinde hafta içerisinde birçok etkinliğimiz olacak. Onların da en büyüklerinden bir tanesi, hafta sonu yarımadada tüm halkımızla birlikte koşmak isteyen koşacak, yürümek isteyen yürüyecek; çocuklarımızı, gençlerimizi, ailelerimizi, herkesi yarımadaya bekliyoruz. Hafta içerisinde bir çok etkinliğimiz, ilçemizdeki spor tesislerinde etkinliklerimiz devam edecek. 19 Mayıs’ta bu sene Fethiye Şehir Stadı’nda kutlayacağız. Bütün halkımızı da salı günü bayramı izlemeye davet ediyorum. Gençlere iyi bir bayram hazırlamaya çalışıyoruz.”
Bakmadan Geçme