Fethiye Cuma Pazarı pahalı mı? Üretici Halil Meşe açıkladı
Fethiye'de her Cuma günleri kurulan Cuma Pazarı, vatandaşların dediği gibi gerçekten pahalı mı? Üretici Halil Meşe bu soruya açıklık getirdi.
“Vatandaşlar Ürünlere Pahalı Diyor Ama Yetiştirmesi Çok Maliyetli”
Üretici Halil Meşe yaptığı açıklamada: “Vatandaş ürünler pahalı diyor, yetiştirmesi zor, gübre pahalı, tohum pahalı, ilaçlar daha pahalı herkes zor durumda. Burada malın fiyatı yerini bulmuyor. Vatandaş maaşla geçinemiyorum diyor, herkes için zor bir durum. Üretici, fiyatın üzerinde halk arasında dendiği gibi yüzde 400 gibi bir fiyat koymuyor, öyle bir şey yok. Malın değeri yerinde. Vatandaşın parası yok. 14 bin lira maaş alan adam 2 çocuk okutup kira veriyorsa nasıl geçinecek? Herkese iyi bayramlar..” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı